Τι είναι τα φρουτάκια;(μέρος 3ο)

froutakiaΣυνεχίζοντας το τρίτο και τελευταίος μέρος, δείτε παρακάτω τις πρώτες μηχανές για φρουτάκια, τον ηλεκτρομηχανικολογικό κουλοχέρη αλλά και τα σημερινά video slots.

Άλλες πρώτες μηχανές

Άλλες πρώτες μηχανές, όπως το trade simulator , απέδιδαν τα κέρδη με τη μορφή τσιχλών με γεύσεις φρούτων, ανάλογα με τις γεύσεις οι οποίες εμφανίζονταν στις κάρτες του παιχνιδιού. Το δημοφιλές κεράσι και σύμβολα πεπόνι απορρέουν από αυτό το μηχάνημα. Το σύμβολο BAR , πλέον κοινό και διαδεδομένο στους κουλοχέρηδες προήλθε από το λογότυπο της εταιρείας Bell-Gum Fruit . Η καταβολή των βραβείων τροφίμων ήταν μια ευρέως χρησιμοποιούμενη τεχνική για την αποφυγή νόμων κατά των τυχερών παιχνιδιών στα κράτη. Η μεγάλη επιτυχία των κουλοχέρηδων βασίστηκε στην επιθυμία του παίχτη να κερδίσει πολλά ποντάροντας πολύ λίγα.

O ηλεκτρομηχανολογικός κουλοχέρης

Το 1963 ο Bally ανέπτυξε το πρώτο πλήρως ηλεκτρομηχανολογικό κουλοχέρη, που ονομάστηκε money honey. Αν και νωρίτερα το High Hand μια μηχανή πόκερ από τον Bally είχε εκθέσει τα βασικά της κατασκευής ηλεκτρομηχανολογικών μόλις το 1940. Η ηλεκτρομηχανική προσέγγιση της δεκαετίας του 1960 επέτρεψε στο money honey να είναι ο πρώτος κουλοχέρης με μια απύθμενη χοάνη συνδυασμών και αυτόματη πληρωμή, έως και 500 νομίσματα, χωρίς τη βοήθεια ενός συνοδού. Η δημοτικότητα αυτής της μηχανής οδήγησε στην αυξανόμενη επικράτηση της νέας ηλεκτρονικής μορφής και ο μοχλός παράπλευρα σύντομα έγινε υποτυπώδης.

Τα Video Slots

Το πρώτο πραγματικό ηλεκτρονικό φρουτάκι (video slot) αναπτύχθηκε το 1976 από τους N. Cerracchio, R. Greene, W. Beckman, J. Reukes, και L. Black υπό την εταιρεία Fortune Coin Co., Las Vegas, NV. Αυτή η μηχανή κουλοχέρη χρησιμοποιούσε μια τροποποιημένη έγχρωμη οθόνη 19 ιντσών της Sony και πλακέτες με λογισμικό για όλες τις λειτουργίες του μηχανήματος. Το πρωτότυπο μηχάνημα ενσωματώθηκε σε μια καμπίνα – κουλοχέρη. Η πρώτη μηχανή video slot τοποθετήθηκε στο ξενοδοχείο Χίλτον στο Λας Βέγκας και μετά από κάποιες τροποποιήσεις ασφαλείας κατά της εξαπάτησης του μηχανήματος, πήρε την έγκριση από την πολιτεία της Νεβάδα.

Ο πρώτος ηλεκτρονικός κουλοχέρης με δύο οθόνες δημιουργήθηκε το 1994 στην Αυστραλία και ακολούθησε η Αμερική το 1996. Σε αυτό τον τύπο μηχανών η προβολή στις οθόνες άλλαζε, παρέχοντας στον παίχτη ένα διαφορετικό περιβάλλον, παιχνίδι στο οποίο θα μπορούσε να διεκδικήσει κάποιο μπόνους.

Πηγή wiki.